BALTIC GAMES to największy festiwal sportów ekstremalnych w Polsce. Na trwającej 3 dni imprezie prezentują się najlepsi bmx’owcy i deskorolkowcy zarówno z kraju jak i zagranicy. W tym roku impreza powiększyła się o jeszcze jedno mocne wydarzenie, a mianowicie YUCKY SHOWROOM – targi streetwear’owe, które objęliśmy patronatem medialnym.
Na miejsce dotarliśmy co prawda dopiero w sobotę, ale z relacji zaprzyjaźnionych wystawców wiemy, że zainteresowanie targami było duże od samego początku. Organizatorom udało się ogarnąć dobre miejsce na Placu Zebrań Ludowych – wystawcy zebrali się zaraz przy strefie FLYBAG (platforma i skocznia dla rowerów), dzięki czemu każdy odwiedzający festiwal, od razu mógł zwrócić uwagę na wydarzenie.
Wśród wystawców, którymi były zarówno klasyczne marki światowe (Etnies, Dickies itd.), mogliśmy znaleźć również polskie brandy streetwear’owe. Do Gdańska zawitały m.in. DIAMANTE WEAR, VANDALZ CLOTHING, CZAPKI KEGEL-BŁAŻUSIAK a także SKANDALOUZ, dla którego był to debiut na tego typu imprezie – „Ogólnie jesteśmy bardzo zadowoleni – super klimat, super atmosfera! Na uwagę zasługuje bardzo dobra organizacja, a przede wszystkim spore zainteresowanie odwiedzających. Dodatkowo poznaliśmy wielu ludzi z wspólnej branży. Na pewno za rok tam zawitamy!”
Najwytrwalsi wystawiali swoje produkty od piątku do niedzieli, dzięki czemu targi odwiedziły setki ludzi. Była to więc idealna okazja do zaprezentowania się szerszej publiczności oraz do ulicznego handlu, który był dobrą opcją dla obu stron – marki mogły wyprzedać swoje produkty, a nabywcy często dostawali je w mega promocyjnych cenach. Jak na pierwszą edycję możemy powiedzieć, że pompa przed targami zrobiła swoje i projekt dobrze wyszedł. Naszym zdaniem jest to jednak dopiero „zaliczka” przed kolejnymi edycjami. Sądząc po rozwoju samej imprezy BALTIC GAMES – będzie na pewno grubo!