Nowa kolekcja w Kubota Store!

Choć Kubota słusznie kojarzy się z klapkami, to marka stale udowadnia, że jest czymś więcej. W roku 2020 do asortymentu marka dodała długo oczekiwane japonki, klapki dla dzieci, a także szeroką gamę akcesoriów – na przykład streetwearowe czapki, tzw. bucket haty. A to nie koniec pomysłów na ten sezon.

Delikatne opóźnienie wprowadzenia nowej kolekcji wynikające z zamieszaniem związanym z koronawirusem nie przeszkadza marce wprowadzać na rynek zarówno całkiem nowych produktów, jak i nowych wzorów istniejących modeli. Już teraz w sklepie można znaleźć dwie linie japonek – Cork, z korkową podeszwą, przeznaczone dla panów oraz Easy, z bardziej nowoczesnym wzornictwem, stworzone z myślą o paniach.

Japonki to coś, na co nasi klienci czekali niemal od zawsze ? to był naturalny kierunek rozwoju dla naszej działalności, do tej pory skupionej przede wszystkim na klapkach. Jednocześnie stawiamy na streetwear. Zachwycają nas pomysły światowych projektantów oraz zwykłych ludzi, których mijamy codziennie na ulicy. Chcemy być częścią tego nurtu, dlatego do oferty wprowadziliśmy między innymi modne bucket haty ? mówi Piotr Kwiatkowski, prezes marki Kubota.

Mimo wielu nowości, klapki pozostają podstawą działalności Kuboty. Oprócz nowych kolorystyk ponadczasowych klapków Rzep, basenowej linii Basic oraz produkowanych w Polsce modeli Premium, do sklepu trafiły również całkiem nowe, niedostępne wcześniej modele.

Aztec – modele tej linii idealnie sprawdzą się na basenie, ale nie tylko. Ich nowoczesne, geometryczne wzornictwo oraz pastelowe kolory można połączyć ze stylizacjami charakterystycznymi dla wyjścia na miasto czy imprezę.
Killer – fason, który oferuje całkowicie nowe spojrzenie na klapki. Czarny, ćwiekowany pasek cholewki zgra się ze stylizacjami, których centralnym punktem jest czarna, skórzana ramoneska. Zaprojektowane zostały z myślą o paniach z rockowym, a może nawet heavy metalowym temperamentem.
Stripes – najbardziej streetwearowa propozycja w całym asortymencie marki. Dobre na niemal każdą okazję, prowokujące, nieszablonowe. Stworzone do miejskiego życia, nie tylko przez zastosowany wzór, ale również dzięki neonowym dodatkom.
Traktory – skierowane dla panów, którzy twardo stąpają po ziemi. Wyjątkowo wytrzymałe, masywne, z podwójnym rzepem mogą być nie tylko codziennym obuwiem, ale również doskonałym dodatkiem do streetwearowych stylizacji.
Stopki – skarpety i klapki to trend, który cieszy się niesłabnącą popularnością i tu też można znaleźć pewną nowość. Oprócz dostępnych do tej pory klasycznych, długich skarpet, marka wprowadziła do sprzedaży również tzw. stopki, sięgające jedynie do kostki.
Czapki z daszkiem, kapelusze Bucket Hat i czapki zimowe – oprócz wspomnianych wcześniej bucket hatów, w asortymencie od niedawna są również czapki z daszkiem oraz ciepłe czapki na zimę. Co ważne, wszystkie trzy rodzaje są również dobrym dodatkiem do streetwearowych kompozycji.

Kubota planuje również kolejne nowości, które pojawić się mają już niebawem. To po pierwsze klapki Cross przeznaczone dla pań szukających minimalizmu i klasycznej kolorystyki. Drugą propozycją są sandały Tuti, które również skierowane są do kobiet. Te modele to inspirowane modą lat 90. obuwie, wobec którego nie da się przejść obojętnie. Kolejnym modelem, który będzie mieć premierę latem 2020 to wodoodporne japonki Kubota Classic dla panów.

– Sandały to, oprócz japonek, kolejny naturalny etap w rozwoju naszej marki. Sandały Tuti to pierwsza linia tego typu w naszym asortymencie, ale jestem pewna, że to dopiero początek całej gałęzi obuwia dostępnego pod logiem Kubota ? komentuje Alina Sztoch, odpowiedzialna za marketing marki.

Trudno nie zauważyć, że Kubota z każdym dniem przyśpiesza. Oprócz kolekcji wprowadzającej wiele nowości marka podejmuje się wielu głośnych współprac, np. z Sony, WOŚP czy łódzkimi klubami sportowymi, a kolejne akcje są już za rogiem. W czerwcu marka wypuściła limitowane, tęczowe klapki Rzep, a 5 złotych z każdej sprzedanej pary przekaże na stowarzyszenie Grupa Stonewall, wspierające środowisko LGBT+.

Wszystkie nowości dostępne są na stronie https://kubotastore.pl

Przeczytaj również

Take Part Not a Piece od PHENOTYPE!

czytaj dalej

Wakacyjna pocztówka od PROSTO, czyli postc4rd!

czytaj dalej

#UNISEXBYKUBOTA, czyli jednomyślność w różnorodności

czytaj dalej

JUNGMOB i nowa kolekcja BREATHE!

czytaj dalej

Zostaw komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *