POSE – czy przebiją się na rynku?

POSE WEAR to nowość na rynku, która próbuje się przebić klasycznymi koszulkami. Gracz na razie mały, ale jak najbardziej mający pomysł na siebie – tworzy ubrania utrzymane w klimacie lat 90, ale z dodatkiem nowych trendów.

Na dzień dzisiejszy w ofercie możecie znaleźć t-shirty, bluzy, czapki oraz akcesoria.

A co to za świnka? #polishgirl #girl #fit #longhair ?? snapchat : ani3a66

A post shared by Ania Zbroińska (@ania_zbroinska) on

POSE jest jeszcze na początku przygody ze streerwear’em, ale jej twórcy mają swój plan na przebicie się do większego grona odbiorców. Biorąc pod uwagę, że do współpracy zaprosili @ania_zbroinska z taką liczbą śledzących na Instagramie, możecie być pewni, że już niedługo usłyszymy o ubraniach coś więcej.

Sami jesteśmy z resztą ciekawi, jak to się potoczy dalej, a póki co zapraszamy do wspierania ekipy i zakupu ich ubrań TUTAJ. Nie wygląda to jeszcze super mocno, ale trzymamy kciuki.

Przeczytaj również

BAŁTYCKI DZIAD – tylko dla brodaczy?

czytaj dalej

PICKY – Drugie życie tkanin

czytaj dalej

BOBER.STORE – Ubieramy rzeczywistość

czytaj dalej

TALLHERO – AS A TALL, NOW BECOME A HERO!

czytaj dalej

2 komentarze

  1. Nuda.
    Klasyczne czarne/białe t-shirty ze zwykłym nadrukiem już dawno nie są streetwearowe i taka marka nic tym nie osiągnie.
    Obecnie jest tyle tego typu firm, że nowym graczom naprawdę ciężko będzie się wybić.
    http://posewear.90.pl/fsp-max,p-122148.html <- trochę wstyd, nazywać taką koszulkę streetwearową. 35zł to co to za bawełna i nadruk? A gdzie tu zysk firmy i podatki? Nie chcę wyjśc na jakiegoś hejtera ale jaki jest sens robić coś takiego?
    Bardzo propsuję nowe polskie firmy odzieżowe ale ta nie ma nam nic do zaoferowania. Kompletny brak pomysłu na markę i ubrania.

    Z nowszych firm Prisma wymyśliła coś ciekawego i stworzyła t-shirty z bardzo eleganckim haftem na środku. Coś czego nie widziałem. Resztę ciuchów też mają fajną(może jedynie ich longsleeve nie jest w moim klimacie). Fajne logo, fajne metki, strona, zdjęcia. Inne nowe firmy powinny się uczyć od tego dwudziestoletniego chłopaka.

    1. Dzięki za komentarz, oby dotarł do twórców marki jako odpowiedni feedback ich działań. No i Prisma – zgadzamy się w 100% z Twoim zdaniem, a i czasu nie mieliśmy jeszcze na artykuł o nich. Może się podejmiesz? :D

Zostaw komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *