Mimo co raz bardziej zawężonego rynku, w polskim streetwearze wciąż jest miejsce dla nowych marek. Zwłaszcza dla tych, które próbują przebić się z wcześniej niedostępnym asortymentem. Dzisiaj przedstawiamy Wam jedną z nich, a mianowicie CULTURE – brand oferujący akcesoria premium – torby, plecaki, worki.
Jak autorzy opisują samych siebie, CULTURE to pojęcie, to społeczność, to marka. Ich produkty inspirowane są muzyką, grafiką oraz streetwearem. Wszystkie elementy układają w swoją własną, indywidualną historię, którą starają się przekazać w swoich kolekcjach. Te, dodatkowo, mają być zawsze użyteczne i estetyczne. Czy tak jest naprawdę? Możemy przekonać się na podstawie najnowszych propozycji, czyli No. 1 SILENT CULTURE.
Kolekcja inspirowana jest trzema językami – Alfabetem Braille’a, Kodem Morse’a oraz Językiem Migowym. Każdy z druków powstałych w kolekcji SILENT CULTURE to zapis słowa CULTURE. Każdy z nich, oprócz swojej podstawowej funkcji, jest także niesamowicie charakterystycznym medium wizualnym, które łączy cisza. Piękno oraz prostota tych trzech języków były projektowym 'punktem wyjścia’ dla naszej pierwszej kolekcji.
W dniu jutrzejszym spodziewajcie się premierowego lookbooka, a już teraz sprawdźcie produkty dostępne na www.cultureofficial.com!
[…] pisaliśmy o debiucie marki CULTURE na krajowym rynku (kliknij), a już dzisiaj mamy dla Was ich premierowy lookbook, w którym jeszcze lepiej można przyjrzeć […]
[…] CULTURE – Nowa marka z nowymi produktam! […]