Info o tym lookbooku dostaliśmy już jakiś czas temu, a zaprezentowano go nam jako odpowiedź marki CLEANT na trendy panujące w streetwearze w 2016 roku. Skąd cała akcja? Otóż za wszystkim stoi TEN kolor, kolor roku, czyli the color, zabrany przez ekipę CLEANT do poziomu konceptu i zaprezentowany na wszystkich letnich propozycjach. Nowości? Tylko w tym jednym kolorze!
Patrząc na zdjęcia możemy tylko westchnąć i żałować, że propozycji są tylko dwa warianty – klasyczna koszulka oraz model z grawerowaną mikrofibrą. Na pocieszenie ważna informacja – do wyboru mamy aż pięć rozmiarów od S do XXL dlatego kolor roku mogą na sobie nosić zarówno mężczyźni, jak i kobiety. Ba – każda koszulka jest ręcznie numerowana, od nr 1. Ciekawe, który numer Wam przypadnie?
„Kiedy wybuchnie, wszyscy będą go mieli. Ważne, kto będzie pierwszy.” – jeżeli chcecie być tymi najszybszymi, zachęcamy do odwiedzenia oficjalnej strony CLEANT.
Lookbook to zdjęcia jednego z lepszych street-fotografów w Polsce – Piotra Kasprzyka (http://takiezrana.tumblr.com).