Najlepszy lookbook 2017!

Do rozdania choćby Oskarów, zostało jeszcze trochę czasu. Nie wiem, czy zdążymy wstrzelić się przed terminem najważniejszych nagród filmowych, ale w marcu na pewno chcemy przedstawić Wam najlepsze naszym zdaniem lookbooki polskich marek streetwearowych, które miały swoją premierę w roku ubiegłym! Mało tego – zrobimy takie zestawienia, dla produktów, video lookbook’ów oraz marek, które swoim działaniem inspirują nas najbardziej do pisania dla was na poldonie!

Jak w poprzednich zestawieniach, i tym razem każdy projekt oceniliśmy głównie przez pryzmat naszego ogólnego wrażenia – po roku wrzucania lookbook’ów na stronę, niektóre z nich do tej pory utkwiły w naszej pamięci. Zawsze podkreślaliśmy, że dla nas lookbook to przede wszystkim album, który ma pokazać ubrania w akcji – te, które są ogarnięte najciekawiej, są dla nas najbardziej wartościowymi projektami.

Zatem poniżej przedstawiamy Wam nasze propozycje (kolejność przypadkowa), z którymi oczywiście możecie się zgadzać lub nie. Przewidzieliśmy to jednak, dlatego czekamy na falę komentarzy. Nie wyczerpcie jednak weny – to dopiero początek!

Zaczynamy – oto nasza dziesiątka!

MAJESTY – APPAREL 2018 LOOKBOOK

Co prawda MAJESTY to marka znana w Polsce i za granicą głównie z produkcji rewelacyjnych nart, ale my wiemy, że równie dobrze radzi sobie z ubraniami. Z resztą jeżeli nie wiecie, o co chodzi – zobaczcie lookbook, który miał premierę we wrześniu ubiegłego roku. Naszym zdaniem właśnie w ten sposób powinno prezentować się ubrania – dobry klimat, dobre zdjęcia, dobra robota!

Access Token not set. You can generate Access Tokens for your Page or Profile on fb.srizon.com. After generating the access token, insert it on the backend

Models: Alina Trybus i Sebastian Litner
Photography: Łukasz Nowak / Studio w browarze

LOOKBOOK PROSTO FW17

Co prawda lookbook marki PROSTO ma coś z poprzedniej propozycji, ale, co go wyróżnia szczególnie to fakt, że był on swego rodzaju zmianą kierunku w działaniach hip-hopowego brandu. Zarówno ubrania, jak i zdjęcia są bardziej stonowane, a klimatu, który udało się twórcą stworzyć – inni mogą tylko zazdrościć. Przeglądając zdjęcia wcale nie dziwi fakt, że w listopadzie pisał o nich chyba każdy branżowy portal w Polsce.

CULTURE – LOOKBOOK 1

Ta produkcja pokazuje, że nie zawsze trzeba miliona zdjęć, by zrobić coś oryginalnego i być zauważonym wśród większych graczy. Naszym zdaniem CULTURE znalazło prosty, a skuteczny patent – zrobić zdjęcia w miejscu, które będzie intrygujące i nie do końca do rozszyfrowania. No własnie – macie pomysł, gdzie Solovsky popełnił swoje fotografie?

Access Token not set. You can generate Access Tokens for your Page or Profile on fb.srizon.com. After generating the access token, insert it on the backend

Autorem zdjęć jest Paweł Zanio (Solovsky).
Modelka: Maria Kompf
Model: Jakub Giliński

HEARTCORE BY LOCAL HEROES

LOCAL HERO od zawsze słynie z można by stwierdzić, prostych lookbooków. Dlaczego prostych? Są świetne zdjęcia, kobiety, atrakcyjna sceneria. Czy to wystarczy żeby startować do miana jednego z najlepszych lookbook’ów ubiegłego roku? Zanim wyrazicie swoją opinię, przeglądnijcie zdjęcia jeszcze raz. To naprawdę świetna produkcja.

Access Token not set. You can generate Access Tokens for your Page or Profile on fb.srizon.com. After generating the access token, insert it on the backend

Photo / Creative Direction – Marisa Taschke Creative
Models: Jessica Roche Sarah McEwan
Hair and Make-Up: Bridget Manning

STRUCTURE – ELADE SPRING COLLECTION 17

Jednym z najbardziej skutecznych i dobrych wizerunkowo ruchów, jest zaproszenie do lookbook’a ludzi, którzy są częścią danej marki. Dla ELADE taniec zawsze był ważnym elementem działalności, dlatego do projektu Structure, zaproszono osoby, które są na co dzień bardzo bliscy ekipie. Nam ten zabieg spodobał się na tyle, że postanowiliśmy wyróżnić go w naszym zestawieniu.

Access Token not set. You can generate Access Tokens for your Page or Profile on fb.srizon.com. After generating the access token, insert it on the backend

Photography/concept: Gniewko Głogowski
Production: Piotr Kania
Models: Magdalena „Surwi” Surwiło, Aleksandra Sztama, Romek „Gelard” Gello, Dawid „Sadlee” Sadlak, Alexander „Bruce Almighty” Ponevezhsiy, Momentum Crew

U=CITY BY ZULU KUKI

„Lookbook powstał w sztokholmskim metro, którego najbardziej charakterystyczną cechą jest to, że każda ze stacji została pomalowana przez innych artystów, dając tym samym unikalną galerię sztuki. Galerię, której odwiedziny są wkomponowane w życie codzienne społeczeństwa.” – ZULU KUKI nie mogł lepiej tego ująć. Świetny pomysł i jeszcze lepsza realizacja – nic dodać, nic ująć.

Access Token not set. You can generate Access Tokens for your Page or Profile on fb.srizon.com. After generating the access token, insert it on the backend

Zdjęcia: Michał Chojnacki

BLACK BIRD IN THE BLIZZARD OD HARP TEAM

Kolekcja składająca się z aż 25 produktów wymaga najlepszej możliwej prezentacji, czyli pięknych modelek, ciekawej aranżacji i zdjęć, które będą intrygować. Wszystko znajdziecie w lookbooki marki Harp Team, która projektem Black bird in the blizzard poszła grubo po bandzie!

Zdjęcia: Dmitri
Modelka: Agetycze, Dawid Dziewiątkowski
Make up: Harry J Makeup

MESMERIK. LATE SUMMER.

MESMERIK nie jest ani największą marką streetwearową w Polsce, ani znanym przez każdego naszego czytelnika brandem, który regularnie wypuszcza nowe kolekcje. Jest to jednak projekt, który jak już coś robi, to za każdym razem z ogromnych rozmachem. Taki jest naszym zdaniem lookbook late summer, który zaraził nas pozytywnym klimatem oraz proporcją ilości zdjęć do oferowanych produktów.

Access Token not set. You can generate Access Tokens for your Page or Profile on fb.srizon.com. After generating the access token, insert it on the backend

Model – Wojtek Krosnowski
Killer drone shots – Grzegorz Kolasa
Photography – Konrad Wysokinski
Art direction – Substance Studio

INTRUZ SUMMER LAST MINUTE

Jeżeli w lookbooku pojawia się odsłonięte kobiece ciało to przeważnie musi być z tego hit. Nie inaczej jest w przypadku lookbooka marki INTRUZ, którego jednak cenimy nie tylko za występujące w nim modelki, a oryginalność, którą niewątpliwie udało się uzyskać. Połączenie kolorów może zrażać na pierwszy rzut oka, ale po chwili zdjęcia bardzo przyjemnie się przegląda – i to nie tylko przez mężczyznom.

FEMI STORIES SPRING SUMMER 17

Ten lookbook to nie tylko prezentacja nowych produktów, ale swego rodzaju przejście na nowy branding marki. Od tego projektu nie ma już Femi Pleasure, a Femi Stories. Zmianom towarzyszyła podróż na otoczoną palmami i wysokimi kaktusami wyspę Fuerteventura, na której zrealizowano zdjęcia do kampanii spring summer 17. Fotografie zdecydowanie zapierają dech w piersiach, a cały projekt jak najbardziej zasługuje na wyróżnienie w naszym zestawieniu.

Access Token not set. You can generate Access Tokens for your Page or Profile on fb.srizon.com. After generating the access token, insert it on the backend

Na koniec mamy do Was prośbę – puśćcie swój głos na jeden z 10 lookbooków. Zobaczymy, co dla Was się liczy w takich projektach i przekonamy się, kto zgarnie nagrodę publiczności w kategorii NAJLEPSZY LOOKBOOK 2017! Głosowanie trwa do końca dnia 02.03.2018.

WYBIERZ NAJLEPSZY LOOKBOOK

  • CULTURE - LOOKBOOK 1 (45%, 49 Votes)
  • BLACK BIRD IN THE BLIZZARD OD HARP TEAM (25%, 27 Votes)
  • STRUCTURE - ELADE SPRING COLLECTION 17 (11%, 12 Votes)
  • MESMERIK. LATE SUMMER. (6%, 6 Votes)
  • FEMI STORIES SPRING SUMMER 17 (4%, 4 Votes)
  • MAJESTY - APPAREL 2018 LOOKBOOK (3%, 3 Votes)
  • HEARTCORE BY LOCAL HEROES (2%, 2 Votes)
  • LOOKBOOK PROSTO FW17 (2%, 2 Votes)
  • U=CITY BY ZULU KUKI (2%, 2 Votes)
  • INTRUZ SUMMER LAST MINUTE (1%, 1 Votes)

Głosujących: 108

Loading ... Loading ...
Ps. chcesz jako pierwszy poznać wyniki wszystkich zestawień? Zapisz się do naszego newslettera!
[FM_form id=”3″]

Przeczytaj również

5 POMYSŁÓW NA PREZENT OD STREETWEAROWEGO MIKOŁAJA!

czytaj dalej

X NAJLEPSZYCH MAREK W 2017!

czytaj dalej

PRZEGLĄD WIOSENNYCH NOWOŚCI W SUPERSKLEPIE!

czytaj dalej

10 pomysłów na prezent walentynkowy

czytaj dalej

2 komentarze

Zostaw komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *