Wydawać, by się mogło, że polski streetwear jest już mocno napompowany markami i co raz częściej można spotkać się z powtarzalnością. Otóż nic bardziej mylnego – ciągle jest jeszcze wiele niewykorzystanych pomysłów i miejsce na oryginalność. Nowym graczem na rynku, który ma na siebie znakomity pomysł jest na pewno KODXINV (czyt. KODEINA).
Już na pierwszy rzut oka zobaczyć można, że marka mocno inspiruje się telewizją i motywami z nią związanymi. VHS Vision jest bowiem w pełni przemyślanym projektem, który nawiązuje do wycofanych już ze sprzedaży starych kaset. Na kolekcję składają się dwie bluzy (szary crewneck Noise oraz czarna hoodie z kapturem Welcome to kodexinv television) oraz trzy koszulki. Całość zachowana w odcieniach czerni i bieli, z wyjątkiem t-shirta Nosie, która intryguje nas kolorem. Czy ciekawy odcień szarego?. Sprawdźcie na zdjęciach poniżej: