KUBOTA, to dla niektórych brand bardziej znany niż czołówka polskich marek streetwearowych. kultowe Klapki pamiętają bowiem lata 90., kiedy na ścianach wisiały obrazki z papierzem, meblościanki Kowalskich PODPIERAŁY boazerię, a w telewizorach KRÓLOWAŁA Magda Masny i ?Słoneczny Patrol?. Dzisiaj Mamy rok 2018, a twórcy próbują przywrócić blask królewskiej parze polskich parkietów domowych. Czy im się uda?
Czasy się zmieniają, zmienia się świat wokół nas, zmienia się nawet KUBOTA. Nowe KUBOTY ma wyróżniać jakość rodem zza zachodniej granicy – twórcy marki, Made in China zmieniają na Made in Poland! Nowoczesne wzory z szacunkiem spoglądające na swoich poprzedników, najlepsze materiały i ręczne wykonanie, to właśnie KUBOTA a.d. 2018.
Ambicją odświeżonego brandu jest ekspansja międzynarodowa.
„Wszędzie tam, gdzie są Polacy, tam jest KUBOTA.”
Ps. Jeżeli wesprzesz starania marki, wspomożesz również szczytną inicjatywę. 1% ze sprzedaży każdej pary klapków przekazane zostanie Fundacji DKMS wspierającej osoby chore na białaczkę i inne nowotwory krwi. Sami w redakcji regularnie oddajemy krew dlatego bardzo propsujemy ten pomysł!
Zwolenników marki KUBOTA jest w Polsce chyba tylu, co jej przeciwników. My chętnie wrócimy się do przeszłości, by ponownie, w odświeżonej wersji, przeżyć niejedną przygodę z klapkami z dzieciństwa. Wszystkich zainteresowanych tematem, odsyłamy już teraz na www.kubotastore.pl.
Mocno kibicuję, wyglądają bardzo porządnie.