CZERWIEC 16 – MF.Wear

O znajomość funkcjonującej od ponad dekady Agencji Artystyczno-Wydawniczej MaxFloRec nie trzeba chyba pytać żadnego z naszych fanów. Tym, którzy jeszcze nie kojarzą, przypominamy, że jej założycielem jest Rahim – człowiek znany z takich projektów jak Pokahontaz, Straho Instrumentals oraz Pijani Powietrzem. Do artystów wywodzących się z szyldu MaxFloRec należą m.in.: Pokahontaz, GrubSon, Jarecki i BRK, Buka, Bob One, BU, Skorup, K2, Vixen, Bejf oraz Kleszcz&Dino. W świecie muzyki są naprawdę mocną ekipą, a jako jedna z pierwszych hip hopowych firm fonograficznych. wprowadziła do oferty ubrania wraz z autorską marką MF. WEAR. Jesteście ciekawi, jak im to wychodzi? Koniecznie przeczytajcie tekst do końca.

mf-wear-logos

„Naszą misją jest tworzyć wysokojakościową alternatywę. Jej imię to MF Wear.”

Powyższy cytat doskonale opisuje markę i jej działania, o czym przekonaliśmy się oczywiście na własnej skórze (nasza recenzja ubrań już niedługo na stronie). Z resztą najwyższa jakość i zadowolenie Klienta od zawsze były dla ekipy priorytetem. Przypomnijmy, że cała akcja rozpoczęła się w głowie Rahima praktycznie równocześnie z powstaniem wytwórni. Od razu postanowił ruszyć ze swoim projektem, będącym uzupełnieniem działalności agencji oraz odpowiedzią na ciągle rosnące zapotrzebowanie rynku na dobrą odzież hip-hiphopową.

Na samym początku brand proponował przede wszystkim modne kilka lat temu szerokie t-shirty z dużymi napisami na piersi. Duża zmiana w brandingu i podejściu marki do ubrań nastąpiła w 2015 roku. Pojawiło się wtedy nowe logo oraz nowy wygląd strony, która jeszcze mocniej kojarzy się ze streetwearem. Odświeżenie wizerunku miało również ogromny wpływ na same ciuchy. Premierę miała bowiem najnowsza kolekcja, na której na próżno było szukać wielkich, kolorowych nadruków znanych z poprzednich propozycji. Wszystko po to, by jeszcze mocniej trafić w gusta klientów, ale także by sprostać najnowszym trendom, znanym w środowisku hip-hopowym.

szablon sklep1

Obecne kolekcje to przede wszystkim proste, a zarazem nieszablonowe rozwiązania, nowoczesne wzornictwo, ciekawe szycie, dopracowane w każdym calu detale i mocne tkaniny. Szeroka oferta marki (od akcesoriów po limitowane kurtki) pozwala każdemu znaleźć coś dla siebie, a szeroko prowadzone działania marketingowe, pozwalają dotrzeć do co raz liczniejszej grupy odbiorców. Przy okazji warto tutaj dodać, że MaxFloRec znajduje się na drugim miejscu najcenniejszych gwiazd polskiego YouTube’a wg.interaktywnie.com (zobacz raport).

Marketing to jedno, ale w tej branży trzeba się przede wszystkim bronić takimi argumentami jak jakość, wytrzymałość oraz co raz ważniejsza unikalność produktu. Dla MF.Wear te czynniki są po prostu najważniejszymi w działalności firmy, która przecież bardzo mocno stawia na zadowolenie klienta. Całość produkcji odzieży i akcesoriów realizowana jest w Polsce, a rozpoczyna się zawsze od wybrania wysokogatunkowej, polskiej, 100% bawełny. Tutaj szczególnie propsy należą się za nadruki – zawsze odpowiednio trwały, mięsisty i gruby nadruk odzwierciedla dobry gatunek naszej odzieży.

mf-wear-10

„Polak potrafi! Jesteśmy z siebie dumni, bo mamy się czym chwalić”

mf-wear-13

Dotychczas wielu z Was ubrania hip-hopowe kojarzyły się głównie z szerokimi jeansami, dresami i wielkimi t-shirtami, gdzie nie liczyła się jakość, a ich unikatowy krój, kojarzący się oczywiście z samą kulturą. Tymczasem większość brandów zaczęło się koncentrować nad produktem, starając się tworzyć ubrania, które zagwarantują satysfakcje klienta. W przypadku MF.Wear cały zespół pracuje nad ulepszeniem swoich projektów, który wykorzystując wieloletnie doświadczenie, doszedł już do niemałej precyzji w tym, co robi. Biorąc pod uwagę ciągły rozwój – używanie najwyższej jakości farb, nowoczesnych automatów drukarskich obsługiwanych przed doświadczonych drukarzy, mamy 100% pewność, że każda nowa kolekcja jest lepsza od poprzedniej.

O czym z resztą mieliśmy okazje przekonać się na własnej skórze, ale to już temat na osobny wpis, który pojawi się z resztą już niedługo na naszej stronie.

mf-wear-29

mf-wear-19

Na koniec możemy Wam obiecać, że w niedalekiej przyszłości postaramy się podpytać o tematy związane z działalnością samej marki. Już dzisiaj polecamy Wam dodatkowo wywiadzik, którego udzielił Rahim dla portalu Gazeta.pl. Można wiele dobrego poczytać o tym, co siedzi w głowie założyciela MF. Wear. Do sprawdzenia TUTAJ.

MAXFLOSKLEP 
MAXFLO

Przeczytaj również

GRUDZIEŃ 2015 – PASJONACI CLOTHING

czytaj dalej

Listopad 2015 – FRIFRU

czytaj dalej

Zostaw komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *