Co prawda dopiero rozkręcamy nasz dział z hiphopowymi markami streetwearowymi, ale już na samym początku spotkał się z Waszym dobrym odbiorem. Póki co przedstawiliśmy „delikatne” ciuchy, więc tym bardziej jesteśmy ciekawi, co myślicie o kolejnej prezentowanej firmie, a mianowicie klasyka gatunki, czyli bandzie STOPROCENT.
Popularne STOPRO zaprezentowało właśnie swój najnowszy lookbook LOGO SAPIENS, w którym jak można się domyślić po nazwie, główną rolę odgrywa logo marki.
Logo to znak. Sapiens to mądry, rozumny.
Mądry to stawiający pytania, poszukujący.
Dzisiaj logo to nazwa firmy. Jej imię.
Mądry wie, że najważniejsze jest dobre imię.
Kojarzące się z uczciwością, solidnością i rzetelnością.
Rozumny szuka takiego imienia. Takiego logo.
Mamy dobrą wiadomość dla sapiens,
logo Stoprocent to znak jakości
i autentycznej pasji wkładanej w projektowanie
jak i produkcję naszych ubrań.
I jeszcze jedno.
Nasze znaki firmowe
są po prostu zajebiste.
Oczywiście tylko z pozoru, ponieważ najważniejszą rzeczą są oczywiście ubrania. Co prawda na zdjęciach nie zobaczymy całości szerokiej kolekcji, ale spokojnie znaleźć można kilka ciekawych propozycji – głównie bluzy, spodnie, ale też czapki.
Marka lubiąca duże napisy i grafiki, tym razem nieco stonowała swoje ciuchy, dzięki czemu możemy znaleźć takie propozycje jak np. czarna bluza w małe białe czaszki.
Produktów szukajcie na dniach w oficjalnym sklepie STOPROCENT.