BLINDED BY THE NIGHT, czyli migoczące światła, rozmywające się coraz bardziej, mnożące się, znane każdemu, kto choć raz zgubił się w labiryncie nocnych eskapad – nie wiemy jak Wam, ale nam zdarzyło się to nie jeden raz. Doskonale rozumiemy zatem inspirację marki Alkopoligamia, która przeniosła wspomniane światła w różnych wariantach na swoje ubrania.
Tak powstała najnowsza, wiosenna kolekcja, której graficzny kunszt nagradzanego regularnie za swoje prace Mateusza Holaka (którego utwór możecie usłyszeć w zwiastunie kolekcji), spotkał się z wyczuciem w projektowaniu i talentem Ani Kodłubańskiej.
Wśród nowości znaleźć można przede wszystkim chyba najmocniejsze pozycje wychodzące z pod brandu Alkopoligamia, czyli kurtki, ale także znakomite naszym zdaniem bluzy i koszulki. Większość propozycji w przeważającym kolorze czarnym, ale pojawiają się też rzeczy w bieli, odcieni szarości i turkusie. Naprawdę jest w czym wybierać – możecie wyhaczyć bluzę z kapturem, bez, zapinaną, czy jeszcze ciekawiej – w wariancie łączącym obie powyższe.
Dodatkowo marka przygotowała całe spektrum akcesoriów, co może przypaść do gustu zwłaszcza damskiej części odbiorców, ale nie tylko. Dobra nerka przyda się każdemu tylko trzeba na nią uważać podczas nocnych wypadów;)
Sprawdźcie sesję zdjęciową, która wygląda na bardzo spontaniczny projekt zrobiony podczas jednej z wypraw do miejskiej dżungli, a po resztę wbijajcie do oficjalnego sklepu marki Alkopoligamia.
Obczajcie też dodatkowo making off:
Frankie Mcklay
Zdjęcia: Paweł Biegun Photography
Make Up: Julia Zachemba
Produkcja i stylizacja: Zuzanna Chojnacka, Anna Kodłubańska
W sesji udział wzięli:
Ifi Ude, Basia Adamczyk, Lena Osińska, Dj Lazy One, Ten Typ Mes, Stasiak, Kortez, HOLAK, Invent (Wasabi), Kolejna Produkcja Szoguna, Dj Hubson, R.A.U CZŁOWIEK ORKIESTRA, Mada, Leh, Dj Black Belt Greg