Niedawno pisaliśmy o debiucie marki CULTURE na krajowym rynku (kliknij), a już dzisiaj mamy dla Was ich premierowy lookbook, w którym jeszcze lepiej można przyjrzeć się produktom. To trzeba sprawdzić!
Na zdjęciach zobaczycie trzy debiutanckie produkty marki, a mianowicie plecak, torbę oraz worek. Wszystkie w trzech wersjach, które różnią się nadrukiem. SILENT CULTURE to kolekcja inspirowana trzema językami – Alfabetem Braille’a, Kodem Morse’a oraz Językiem Migowym, a wspomniane nadruki to słowo CULTURE właśnie w tych językach.
Każdy z nich, oprócz swojej podstawowej funkcji, jest także niesamowicie charakterystycznym medium wizualnym, które łączy cisza. Piękno oraz prostota tych trzech języków były projektowym 'punktem wyjścia’ dla pierwszej kolekcji marki.
Warto dodać, że wystartowała już oficjalna strona CULTURE, na której można już kupować wszystkie rzeczy. Do zobaczenia TUTAJ.
Autorem zdjęć jest Paweł Zanio (Solovsky).
Modelka ? Maria Kompf
Model ? Jakub Giliński