Niedawno w naszych zestawieniach pojawiło się krótkie zestawienie 10 polskich marek streetwear’owych, które można dostać w jednym z największych sklepów multibrandowych, czyli Supersklepie. Wtedy wybraliśmy te największe ofertowo lub najbardziej popularne wśród naszych fanów. Tym razem mamy dla Was bardzo dobrą wiadomość – ekipa sklepu postanowiła wyjść Wam na przeciw i uruchomiła właśnie nowy dział poświęcony w całości tylko polskim brandom!
Na dzień dzisiejszy najokazalej wygląda dział z bluzami, gdzie znajdziemy prawie 200(!) modeli przeznaczonych głównie dla męskiej części klientów. To oczywiście wcale nie oznacza, że grono dziewczyn nie znajdzie w nim odpowiedniej bluzy dla siebie. Podpatrzyliśmy i śmiało możemy stwierdzić, że z ponad dziesięciu polskich marek streetwearowych, każdy będzie w stanie kupić coś dla siebie, niejednokrotnie w najlepszej cenie w sieci!
Biorąc pod uwagę właśnie rozpoczętą wiosnę, poświęćcie chwile uwagi na sprawdzenie oferty koszulek. Tutaj dopiero zaczynają się schodki. Wśród ponad 100 propozycji znajdziecie między innymi co raz trudniejsze do zdobycia t-shity warszawskiej marki 79th, szeroki wybór Diamante Wear, ale także coś z Femi Pleasure dla kobiet. Wachlarz kolorów i motywów na piersi (od minimalistycznych logówek do dużych grafik na cały przód) powoduje nie mały ból głowy przy wyborze odpowiedniej, dlatego polecamy zaglądnąć do Superklubu sklepowego – można często wyhaczyć drugą rzecz w sporo lepszej cenie, czyli np. dwie koszulki w cenie jednej ;)
Oczywiście produktów jest dużo więcej, a my przedstawiamy tylko ich garść. Na stronie sklepu znajdziecie również spodnie, longsleeve, sukienki, szorty, akcesoria i wiele innych pozycji, na które naprawdę warto popatrzeć. Całą naszą ekipę bardzo cieszy fakt, że tak duży gracz na rynku postanowił udostępnić swoim odbiorcom nowy obszar zakupowy, jakim są polskie marki. Z ciekawości postanowiliśmy zapytać o inicjatywę kogoś z ekipy, a mianowicie Dawida Koleśnika – E-commerce Marketing Managera w Supersklepie.
Czołem Dawidzie, zanim przejdziemy do pytań o dział z polskimi markami, chcielibyśmy byś przedstawił się krótko naszym czytelnikom. Od kiedy pracujesz w Supersklepie, czym się zajmujesz tam na co dzień?
Dawid Koleśnik: Czołem wszystkim fanom polskiego streetwearu :) Z tej strony wielkie dzięki dla POLDONA za wyróżnienie Supersklepu wśród polskich sklepów streetwearowych i bardzo mocne wspieranie polskiej sceny – High5! Z Supersklepem jestem związany od prawie dekady, bo przygodę ze sklepem zacząłem już w 2006 roku robiąc wtedy chyba swoje pierwsze zakupy on-line. Dwa lata później objąłem stanowisko Grafika, po kolejnych dwóch latach zostałem Social Media Managerem, a od ponad czterech lat jestem odpowiedzialny za cały wizerunek sklepu. Na co dzień wraz z ekipą pracujemy nad tym by dostarczać Wam najświeższych informacji odnośnie nowych kolekcji i tego co dzieje się nie tylko w streetwearowym światku. Nieustannie udoskonalamy sam serwis biorąc pod uwagę wszystkie Wasze sugestie i pomysły. Cały czas się rozwijamy, więc jeśli macie swoje pomysły odnośnie sklepu – piszcie. Zrobimy wszystko by wcielić je w życie.
OK w takim razie powęszymy jeszcze bardziej. Nowy dział w Supersklepie z polskimi markami – opowiedz nam o tym, jak został odebrany przez. Zdradź nam, jeżeli możesz, ewentualne plany na przyszłość – będziecie go rozwijać?
Dawid Koleśnik: Świetnie, że pytasz. Nowy dział czyli Polskie Marki Streetwearowe to odpowiedź na rozwijającą się w kosmicznym tempie polską scenę. Mamy na swoim podwórku perełki takie jak Turbokolor czy Femi Pleasure, które już dawno przestały być mikro-markami znanymi wąskiej grupie zajawkowiczów wyłącznie nad Wisłą. Te dwa brandy to świetne przykłady jak upór, determinacja i pomysł (w połączeniu z dobrą organizacją), pozwalają stworzyć brand rozpoznawalny nie tylko w Europie ale i na całym świecie. Nowy dział jest wyrazem podziwu i próbą jeszcze większego wsparcia polskiego rynku. W planach mamy rozwijać dział o kolejne marki i kategorie tym samym przyczyniając się do jeszcze szybszej ekspansji rodzimych produktów na świecie. Supersklep ma zasięg mocno wykraczający poza nasze granice dlatego mamy pewność, że dla małych brandów będzie on bramą otwierająca nowe horyzonty i pozwalający wypłynąć na szersze światowe wody. Zainteresowanie nowym działem przeszło nasze najśmielsze przypuszczenia, dlatego już po kilku dniach od odpalenia jesteśmy pewni, że w ciągu najbliższych tygodni dział powiększy się o nowe brandy i stanie się bardzo ważnym elementem całego sklepu.
Jak sam sklep dobrze prawi – Światowa jakość, unikalny design i polskie korzenie to wystarczający powód by poświęcić tym markom odrobinę uwagi. Dlatego nie wahajcie się sięgnąć do swoich portfeli i już teraz odwiedźcie dział POLSKIE MARKI STREETWEAROWE w Supersklepie. Polecamy!
[…] dział poświęcony krajowym graczom. O całej akcji pisaliśmy już na łamach naszego portalu (kliknij), a dzisiaj mamy dla Was dodatkowy bonus, czyli polskie akcenty w supersklepowym lookbooku. Może […]